HTML

Pista klásszik

Útinapló, avagy egy fehér segg a többi között

Friss topikok

  • balatoni lány: István valami hírt közölj mert elveszted lelkes rajongótáborod, ami ugy tűnik kb 2 embert számlál... (2011.03.18. 20:43) Pista klásszik - Reloaded
  • Hajni vagy Hajnal vagy mi...: Hétfő este csuka?;-)))))) (2008.09.06. 16:58) new york nagy, a tobbit meg ugyis tudod
  • ági: Szia! csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy ... (2008.09.02. 13:12) chicago, zanzakban
  • A hugod: Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul. New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a... (2008.08.28. 18:25) chicago.. nincs helyett, itt vagyok
  • Ma-Zoo: Élvezd kia amradék időt, és gyűjtsd az infókat, mert sokat kell emsélned itthon!!! Egyébként mik... (2008.08.27. 20:31) chicago.. helyett wheaton

Linkblog

2008.08.08. 05:33 Pista.p.i.

kezd ciki lenni

kezd ciki lenni, hogy mindig negativ dolgokat irok, de sajnos valahogy amerika nem fogadott a kegyeibe egyelore, ugyanis tegnap az egyik hivatalos balfasz, aki egy kollega, miutan azt gondolta, hogy a 100ft-os transzformer akcifiguraja labat elloptam ( teljesen trivialis ugye ), es miutan tobbszori felszolitasra sem adtam vissza - ugyan tobbszor jeleztem hogy nincs nalam, tahat nem tudom visszaadni - ezert mig senki nem volt a kabinunkban, o beosont, es kettetorte az ordogbotomat, gondolva hogy ebbol majd tanulok. nos. en rendes ember reven elmentem a fonokunkhoy, hogy ugyan, ez talan kicsit sok a jobol, o eloszor mindkettonekt lebaszott, hogy miert nem jovunk ki jobban, majd majdnem utunkra engedett, mikor jeleztem, hogy khmm, szeretnek karpotlasban reszesulni, mett azert megis ugyanmar, mire megkaptam a valaszt, hogy lehet hogy a felet ki kell fizetnie. nah erre lettem morcos, majd revilagitottam, hogy ezs ha az ezer dollaros laptopom kurja szet akkor 500-at kell visszaadnia?! ugyan kerem. erre annyit mondott hogy beszelnie kell a fonokeivel, tehat most varok a hivatalos allaspontra. meg jo hogy szemfules magyar reven kapasbol a duplajat mondtam a tenyleges erteknek..

 

tehat amerika folyamatosan bizonyit. hat egyelore szamolok vissza, aztan tenyleges tukrot remelem a tabor utan tudok mutatni amerikarol. (ezalatt azt ertem, hogy remelem nem ilyen mint a tabor, mert a taborban sok a kreten)

 

csak meg egy apro aspektus, a legeny az egyik kisfonok occse, tehat tenyleg kivancsi vagok mi lesz. ha meg semmi nem lesz, akkor a jo oreg magyar modszert valasztom, es kezbe ragadok egy alu baseballutot, majd miutan hatulrol szetkurtam a tertdet, addig utom a foldon, mig ossze nem hugyozza magat, es kozbenhiggadt mosollyal kozlom hogy 70$ lesz.

 

nah itt most fel ejfel van, tehat joejszakat mindenkinek. Deha neaggyisten magyarorszagrol olvassa barki a blogot, aminek mondjuk van nemi sansza, akkor a joreggelt stilusosabb. tehat kontinensnek megfeleloen ki-ki valasszon maganak elkoszonest.

 

jah, kerdes.. : igazabol csak megismetelni tudom az egyik elso kerdest.. kiegesziteni meg annyival egeszitenem ki, hogy "most tenyleg?!"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr13606162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása