HTML

Pista klásszik

Útinapló, avagy egy fehér segg a többi között

Friss topikok

  • balatoni lány: István valami hírt közölj mert elveszted lelkes rajongótáborod, ami ugy tűnik kb 2 embert számlál... (2011.03.18. 20:43) Pista klásszik - Reloaded
  • Hajni vagy Hajnal vagy mi...: Hétfő este csuka?;-)))))) (2008.09.06. 16:58) new york nagy, a tobbit meg ugyis tudod
  • ági: Szia! csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy ... (2008.09.02. 13:12) chicago, zanzakban
  • A hugod: Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul. New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a... (2008.08.28. 18:25) chicago.. nincs helyett, itt vagyok
  • Ma-Zoo: Élvezd kia amradék időt, és gyűjtsd az infókat, mert sokat kell emsélned itthon!!! Egyébként mik... (2008.08.27. 20:31) chicago.. helyett wheaton

Linkblog

2008.09.01. 22:04 Pista.p.i.

chicago, zanzakban

ennek a bejegyzesnek nagyon nagyon hosszunak kellene lennie, mert annyi minden tortent, es annyira el vagyok maradva, de nincs az a szalonna, hogy ezt mind leirjam, es kulonben is, ha most mindent leirnek, akkor nem maradna mit meselni ha hazaertem, es mindenki csak legyintene, hogy jah , mar olvastam, semmi mas nem volt?

kezdjuk akkor ahol abbahagytam, pentek. bementem vegul a chicago jazz fesztivalra, ami jelentem isteni volt. csak sajnos az utso 30 perce erterm ki. fasse hitte, hogy itt a feswztivalok 9.30-kor ernek veget. utana csaszkaltam, csaszkaltam, mit csinaljak. jah, ott a fesztivalon tikettek voltak, 12=8 dollar, egy sor 9 tikett. ... szoval minden magyarorszagon megtanult es begyakorlot fortelyt elovettem. sor a boltbol. kaja meg a meki. pohar a dunkinbol. felkeszulve erkeztem tehat, csak ezeket itt kicsit nehezebb beszerezni hamar, foleg hogy fingom nincs mi hol van. azota nyilvan voltam mar parszor, tehat alakul a rutin. 100 syonak is egy a vege, keson ertem oda. kicsit mar spicces voltam, menjunk meg valahova. ez a hely egyaltalan nem olyan mint boston, itt nem olyan elenk es nylivanvalo az ejszakai elet, legalabbis ahol en jartam. nahde nemi tetovazas utan elindulok, hogy erre jo lesz. elso sarkon all egy busz, es hivjak fel az embereket, hogy ingyen sor, menjunk. miert ne. mi bajom lehet egy gyanus feket buszon, par tetovalt alak kozott nem? vegul egy stop utan mar en is szorolapoztam, es unszoltam mindenkit, hogy jojjenek, mert biztos mennyire jo lesz, meg ugye az ingye sor. megerkeztunk, laza jazzes. a masik fele meg rokkos szorakozohely, a feherember altal latogatni kivant terulet hataran. aztan a belepot korabbi munkassagomnak koszonhetoen megusztam. bent meg kaptam 2 sort, meg nemi vacsit. a soroket a ket kulonbozo helyen kaptam, egyet, egyet. miert? mert csak kartyam volt, es 10 dollar alatt nem lehet azzal fizetni, atmbol meg kb 10 dollar kivenni a let, es valamiert szerettek a magyarokat, ugyhogy a csapos meghivott. itt is , ott is. a vacsit meg par egyetemista hozta, merthogy veluk meg a buszon ismerkedtem meg, es hozzajuk csapodtam egy idore. nem kertem, de ok ehesek votlak, es gondoltak hoznak nekem is. egyebkent a hely maga egesz jo volt, csak a kozonseg volt fos. nyilvan a getto kozelsege miatt. utana ugye atneztunk a masik helyre, ahol nem maradtam tul sokaig, mert a kis barataim belemerultek a 12 fos tomegbe, es a zenerol annyit hadd mondjak, hogy billy jean death metal feldolgozasban enyhen bizarr, de nem elvezhetetlen. nah innen hamar dobbantottam, kint eppen az egyik pultos srac beszelgetett az egyik vendeggel a kocsijarol, ami egy ezust mustang volt, 300 loeros v8-assal. vegul elvitt egy gyors korre a tomb korul, meg megegyre. burnout is volt, bogott a v8. meg slideoltunk is egy kicsit. utana bepatantam a vezeto ulesbe, es egy kicsit jatszhattam a pedallal. nagyon nagyon klassz volt. hatborzongato volt a hangja. tehat musclecar amerikaban pipa. utana vettem neki egy jegert, meg magamnak is, meg egy sort, es ezert a kis komboert 17 dollar volt a buntetes. utana beszelgettem egy helyi homeless fekaval. meg utana megeggyel, es utana a metron egy harmadikkal. visszagondolva ez ilyeszto volt, de akkor biztonsagban ereztem magam. 3ra ertem haza, 4re kerultem agyba.

masnap 10kor keles, megyunk varostnezni. az elso ket ora izgifaszavolt, mert csak mentunk az autoban, es neztuk a dolgokat, neha kiszalltunk, foto lo, utana vissza. voltunk a bulls stadionnal, keszitettem fotokat, meg voltunk a bears stadionban is. ott is lovoldoztem. es ezutan jott a feketeleves. egy cirka 8 km-es seta. en csont masnapos es faradt vagyok. szenvedes volt minden lepes. elvittek chicagonak arra a pontjara, ahol az ostobaturistasuruseg a legmagasabb. majd kiultunk a napra kajalni. hat meghaltam. utana jol telezabaltam magam mekis szarral, hogy majd az felszivja amit meg lehet, es hogy majd jobban leszek. meg raboritottam egy nagy jegeskavet is. nah ettol tenyleg jobb kedvem lett, de a masik oldalon annyira telelettem, hogy mozdulni sem birtam. azaz csak en hittem hogy nem birtam, mert nem volt pardon, es vegul minden maradek eromet osszeszedve tovabbmentem. utana meg elmentunk a kornyek legmagasabb epuletehez, de ekkorra mar beszelni sem volt erom, es ezt tessek szoszerint erteni. amikor beszelnem kellett, akkor arra lettem figyelmes, hogy mindig kozelebb hajolnak, mert nem halljak, aztan rajottem, hogy igazabol nem is beszeltem, csak akartam. ilyen kinzasban regen volt reszem. es bar tudom hogy a legjobb szandek vezerelte vendeglatoimat, illetve az igyekezet, hogy ne felejtsem el chicagot, megegyszer modnom eletemben nem volt ilyen kinzasban reszem. tenyleg sosem felejtem el. utana olyan 4 ora korul eljott a visszaut ideje, de en inkabb maradtam a jazz fesztivalon. jol tettem. nagyot loncsoltem a fuben hevereszve jazzt hallgatva. hiperfasza volt. nem is maradtam vegig, mert semmit nem lattam, csak hallottam, meg ehes is voltam. jol tettem, mert itt tovabbi sorok meg kaja vart. hadd ne mondjam, fasza volt. aztan lebeszeltem oket, hogy masnap 7kor induljunk egy masik allamba megnezni a rock'n'roll muzeumot. amiert kicsit faj a szivem, de 13 ora autozast es megint 6 ora alvast egeszen biztosan nem ert meg.

tehat e helyett inkabb mar delutanbementem a fesztivalra, vettem egy fasza hatos sort, egy nagy meatball subway szendot, es bevetettem magam a fesztivalba. eloszor csak loncsoles ucsorges. utana megprobaltam bejutni arra a reszre, ahol elso este mar jartam , es azt hittem hogy publikus, de nem. itt szekek voltak, meg maga szinpad. azt mondta egy morci neni, hogy nem, ide most nem jutok be. de ezt csak o hitte. ugyanis nem tudtak, hogy magyarok visszatarto erot langolo szoges kordonokban, rohamrendorokben, meg konnygazban latnak, ezert csak egy muanyag lanc vedte a reserved reszt, ami annyira lelogott, hogy konkretan at lehetett lepni. hogy ezt honnan tudom? mert  amikor a neni nem figyelt oda, mert valami masik kreten akart beokoskodni, akkor egyeszen konkretan atleptem, es tovabbsetalltam. senkinek nem tunt fel. eloszor egy kedve ur mellet talaltam helyet, aztan az aktualis koncertnek hamar vege lett, nagy surges forgas, remek lehetoseg az eloretoresben. biztonsagiak sehol, megyek megyek, majd egy kedves nagyobbacska neger nenitol kertem oltalmat. kaptam. volt szabad hely, kicsit beszelgettem vele, hogy hogyan kerultem en be ide, o meg elmondta hogy az elozo egyuttesben a fia tubazott. hoppa. nagyon szimpatikus volt. amikor sort toltottem a muanyag kis bogreszembe fedezett , kerdezett mindenfelerol, egyszoval rem aranyos volt. kesobb a fia is megjott, es kiderult szamomra, hogy az a sor a csaladjuke volt. kicsit kilogtam ugyan a sorbol, de szep lassan mindenkivel megismerkedtem , es mindenki nagyon nagyon aranyos volt. egyebkent ez a 8 sor volt, tehat mindent hipper faszoganyosan lattam. kicsit a fiaval is beszelgettem, o is halalosan aranyos volt, senkinek eszebe nem jutott, hogy feldobjon, es elhurcoltasson, sot marasztaltak. a koncert egyebkent remek volt, ez volt a zaro koncert, es mondom, nagyon nagyon klassz volt. kicsit fenykepezgettem ,meg kicsit videoztam is. nah ezt nem szabadott volna, es erre tobszor is figyelmeztettek. a gond csak az volt, hogy a fotokhoz nem hasznaltam vakut, a no meg mondta, hogy de nekem muszaly vakuznom. nah inkabb nem is fotoztam tovabb. vege lett a koncinak, es elindultam az orrom utan, legyen annyi egyelore eleg, hogy sok seta utan nehany buszra varakozotol kertem utbaigazitast, akik vegtelenul aranyosan utbaigazitottak, majd megkerdeztek nem kell-e valami, mondjuk gomba. hat nem kellett, de eleg furan neztek ram, mert elkezdtem nevetni. kesobb gondoltam csak bele, hogy itt akarkinek lehet fegyvere, es ha drog van nala, akkor nyilvan pisztoly is, es ha drog van nala, akkor nem kizart, hogy o is elt vele, es azt hiszem jo hogy nem nevettem tul hangosan, es hogy ez nem baszta fel az idegeiket, es hogy ezert nem lottek ott helyben le.

hat nem annyira zanzasitva, de ezek tortentek az elmult napokban, meg meg par mas dolog is, de azokrol majd otthon. ma meg nem tudom mi lesz. itt ma unnepnap van. a munka unnepe. ironikus hogy a munka unnepen soha sehol senki nem dolgozik egyik orszagban sem. holnap meg lesz egy teljes napom chicagoban, utan aszerdan meg egy fel, este hatkor meg repulok new york-ba. fotokat meg juszt sem toltok fel, mert nagyon maceras..

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr51644004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ági 2008.09.02. 13:12:10

Szia!
csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy lemaradj róla. bár te ugyis olyan alapos vagy h ezt már megtetted, meg elintézted, hogy a pairokat is leadja valaki. ha nem szólj. puszi
ági
süti beállítások módosítása