HTML

Pista klásszik

Útinapló, avagy egy fehér segg a többi között

Friss topikok

  • balatoni lány: István valami hírt közölj mert elveszted lelkes rajongótáborod, ami ugy tűnik kb 2 embert számlál... (2011.03.18. 20:43) Pista klásszik - Reloaded
  • Hajni vagy Hajnal vagy mi...: Hétfő este csuka?;-)))))) (2008.09.06. 16:58) new york nagy, a tobbit meg ugyis tudod
  • ági: Szia! csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy ... (2008.09.02. 13:12) chicago, zanzakban
  • A hugod: Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul. New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a... (2008.08.28. 18:25) chicago.. nincs helyett, itt vagyok
  • Ma-Zoo: Élvezd kia amradék időt, és gyűjtsd az infókat, mert sokat kell emsélned itthon!!! Egyébként mik... (2008.08.27. 20:31) chicago.. helyett wheaton

Linkblog

2008.08.28. 06:05 Pista.p.i.

chicago.. nincs helyett, itt vagyok

 

vegre vegre megjottem chicago-ba. hiperkedves embereknel lakom, akik lengyelek, es igen, lengyelul is beszelnek, szoval most ezt is gyakorolhatom egy kicsit. hogy mennyire hiperkedvesek? van sajat kulcsom a lakashoz, sajat szobam, a hetvegen istentudja hova visznek, de azt hiszem mindent latni fogok amit erdemes. tovabba kerem a hazigazdamnak van newyorkban egy unokatestvere, aki nagyon szivesen lat a lakasaban, ugyhogy lehet megis megyek new yorkba.

 

tovabba  a hetvegen chicago jazz fesztival lesz.. megjelenes kotelezo. be kell botolnom a kimaradt jazz adagot..

 

egyebkent a hely ahol vagyok a lengyel negyed kozepen van. micsoda? lengyel negyed? igen. es mitol lengyel? mert sok a lengyel. ebben a hazban pl 3 csalad lakik, es mindenki lengyel. raadasul krakkobol. a boltban csupa lengyel sor van.monjuk igazabol ezt mar akkor tudtam mikor megerkeztem chicagoba, de a kutya nem szamitott 2 honap tabor, meg 2 nap autokazas utan hogy az elso bolt ahova bemegyek tele lesz a kdevenc lengyel sorommel.. dehat az elet ugye..

 

es hogy most mit csinalok? ki tudja. holnap eldontom, lehet elmegyek valami nagy parkba, meg eldontom. 

 

es hogy milyen volt amugy a nap? fasza. az itteni egyetemek tenyleg hiperfaszak. reggel mivel valamit elkurt a csaj a mufinvasarlasnal, megkaptam ingye. tehat kb 200 forintbol kaptam kavet meg muffintot. csodajo volt. aztan boklasztam a suli teruleten, kb akkora mint a bme, csak az epuletek alacsonyabbak. szoval boklasztam ,veletlenul betevedtem a megnyitora, ahol megismertem egy lanyt, aki afrikaba fog menni tanitani. ki hitte volna? egyebkent itt a zegyetemen mindenki kurva izmos. es szinte mindenkinek kockahasa van. es hog7y ezt honnan tudom? hat onnan hogy tegnap este golyakoszontes volt, ami azt jelenti hogy a gyanutlan golyakat mikozben enekelnek az indulot, az osszes felsobbeves beoltozve a legbugyutab ruhakba meglepi azzal, hogy varatlanul berohan, es elkezd orditani.. egy oran keresztul. semmi mas nem tortenik abban az oraban, csak ordibalas. es tenyleg mindneki viccesen oltozik el. volt pl kinai sarkany, gomba, teknosbeka, egy par kolis pl csak levetkozott alsonacira, es befestettek magukat pirosra, meg vittek egy kurvanagy kenut, amivel korbeeveztek a tornatermet. miert ne. amikor juni 19.en elindultam otthonrol sose gondoltam, hogy chicago mellet, egy egyetemvarosban kotok ki, ahol golyakat fogok remisztgetni viragos kalaban, oltonyben, salban, es egy macival a kezemben. de ez ebben a szep. ki tudja mit hoz a holnap. mosolygok, es mukodik. igaz neha egy kis ketszemelyes divanyon kell aludni, viszont volt xbox.

 

es voltam amerikai egyetemi oran is. ami pont ugyanolyan mint a magyar. ki hitte volna. viszont megint van egy kerdesem: egy nonek meghal az anyukaja, es a temetesen meglat egy hihhetetlenul helyes ferfit. egybol beleszeret, de mielott elkeri a telefonszamat a ferfi eltunik. nehany nap mulva megoli a hugat. miert?

a valasz holnap jon. joejt mindenkinek. jah, es most meg egy oraval tavolabb vagyok, most hettel vagyok hatrabb.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr57637110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A hugod 2008.08.28. 18:25:33

Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul.

New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a bnője...:)

Élvezd ki még ami hátra van mert aztán már nem lesz, és bánni fogod amit nem tettél meg...:)
süti beállítások módosítása