HTML

Pista klásszik

Útinapló, avagy egy fehér segg a többi között

Friss topikok

  • balatoni lány: István valami hírt közölj mert elveszted lelkes rajongótáborod, ami ugy tűnik kb 2 embert számlál... (2011.03.18. 20:43) Pista klásszik - Reloaded
  • Hajni vagy Hajnal vagy mi...: Hétfő este csuka?;-)))))) (2008.09.06. 16:58) new york nagy, a tobbit meg ugyis tudod
  • ági: Szia! csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy ... (2008.09.02. 13:12) chicago, zanzakban
  • A hugod: Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul. New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a... (2008.08.28. 18:25) chicago.. nincs helyett, itt vagyok
  • Ma-Zoo: Élvezd kia amradék időt, és gyűjtsd az infókat, mert sokat kell emsélned itthon!!! Egyébként mik... (2008.08.27. 20:31) chicago.. helyett wheaton

Linkblog

2008.08.17. 04:38 Pista.p.i.

redicilous day

bizony, ma nevetseges nap volt. ez volt a hivatalos elnevezes. tehat viccbol kint ettunk a kosarpalyan, ami kurva jo volt, meszamitva, hogy a konyha az meg nem koltozott, tehat mindenert be kellett menni, ami etkezesenkent nagyjabol 6-8 utat jelent minimum, de ha szar a kaja, akkor tobb, mert mindneki peanut butter - jelly szendvicset akar, es nyilvan csak akkor talaljak ki, ha mar a masik visszaert, aztan a fele nem eszi meg. nah mindegy, maradjunk annyiban, hogy ma mar ebed kozben ledolgoztuk ami bevittunk.

 

tovabba volt este megint beoltozes. nem emlekswzem hogy multkor irtam-e, de meg elso szession-ben volt hogy beoltoztettek a lanyok lanynak. nah most megint volt ilyen, tehat ma lany voltam este. magassarkuban, meg sminkkel. a multkor a kormomet is kifestettek, nah ez most kimaradt halistennek, mert a kormommel kellet lekaparjam masnap :)

 

a napok igazabol egyre egysikubbak, mar tenyleg csak egy massza a nap, ami eszrevetlenul, de nagyon gyorsan mozog. ez az utso par nep nagyon hosszunak igerkezik. igazabol mar mindnekinek ezen jar az agya, tehat mar mindneki beleszarik kb mindenbe, nahde azert nem kell azt hinni, hogy a gyerekek is megnyugodtak, mert nem. a kabinom mondjuk most talan a legjobb a 3 turnusbol, de azert van 3 jomadar, akik csak keresik a bajt, aztan amikor dacosan felhuzzak a buntetesuket, es realizaljak, hogy mekkora szarban vannak, akkor kiborul a billliii, es elszaladnak, vagy elmondjak hogy mekkora geci vagy, hogy nem engeded el oket. oriasi :) sokszor viccesek ilyenkor.

 

a szigetnek is lassacskan vege lesz. aki volt kinnt az irjon valamit hogy milyen volt, mert ez talan a legnagyobb sebem. marmint hogy oda nem mehetek.

 

tovabba dul a secret santa laz, mindenkinek van egy valakije, akinek 9 napon keresztul mindig kell adnia valamit. eddig a 4bol 2 napon kaptam valamit, de mind1, amiket kaptam azok jok voltak. es az en ajandekaimmal is elegedett vagyok, ma plo jatek lezerkardot adtam, tegnap meg vicces gumicukor csillagkepet. vegre kielhetem magam, es mindent odaadok, amit en akarnek kapni.

 

holnap vasarnap lesz, vagyis kesoig alhatunk ( egeszen reggel 8-ig) jol fog esni. most megyek, dobok egy zuhanyt, mert az 2 napja kimarad, ugyanis inkabb aludtam a szabad 2 oramban, vagy emileztem, meg blogltam. egyebkent meglepoen sok idot elvesz ide irni mindennap, 25 30 percnel sosem rovidebb, de mindig jolesik. tegnap pl rekord syuletett, ugyanis 29-en olvastak a blogot 36szor. ennyien meg sosem voltatok, meg elso nap sem. ugyhogy ennek nagyon megorultem, es most rekord toresre hajtok, 30 fole akarok menni, tehat lehet hogy piszkos eszkozokhoz nyulok, es elkezdek pletykakat irni, vagy, vag meztelen kepeket feltenni. ameddig pedig ezt kitalalom tovabbi kellemes vasarnapot kivanok mindnekinek.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr94619344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ma-Zoo 2008.08.18. 22:29:33

Már vágom énis a centit itthon hgy mikor jössz és dumcsizunk, meg sörözünk egy jót!!!

Túlvagyok egy CsehOpenen, egy hetes edzőtáboron, egy éjszakára a szigetre is kijutottam végre(nagyon tetszett, csak sajna későn értem ki, szerettem volna koradélután kimenni, de csak 9-órára tudtam a meló miaat) aztán pedig lezavartuk a szezon uccsó tanyabuliját a Schaunál. A hétvégén kezd a szezona floorballban a gyuriékkal kezdünk (a Ch, meg a triton gyesült ). A nyárból még hátravan egy bónusz aztán vége is a szép életnek kezdődhetneka dolgos hétköznapok.

Nah kitartás, már csak kevés van hátra!

Csöcs!
süti beállítások módosítása