HTML

Pista klásszik

Útinapló, avagy egy fehér segg a többi között

Friss topikok

  • balatoni lány: István valami hírt közölj mert elveszted lelkes rajongótáborod, ami ugy tűnik kb 2 embert számlál... (2011.03.18. 20:43) Pista klásszik - Reloaded
  • Hajni vagy Hajnal vagy mi...: Hétfő este csuka?;-)))))) (2008.09.06. 16:58) new york nagy, a tobbit meg ugyis tudod
  • ági: Szia! csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy ... (2008.09.02. 13:12) chicago, zanzakban
  • A hugod: Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul. New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a... (2008.08.28. 18:25) chicago.. nincs helyett, itt vagyok
  • Ma-Zoo: Élvezd kia amradék időt, és gyűjtsd az infókat, mert sokat kell emsélned itthon!!! Egyébként mik... (2008.08.27. 20:31) chicago.. helyett wheaton

Linkblog

2008.08.14. 17:20 Pista.p.i.

statisztika update

egy kis belso info a blog admin feluleterol. a statiszyikak egyre viccesebb es viccesebb dolgokat hoznak elo , ime egy gyors lista arrol hogy hogyan is jutnak el emberek a blogomra:

Url Pi picsák 25 tini+picsák 4 jo+picsák 3 pista+klásszik 2 halat+basztam 1 tattoo 1 magyar+tini+picsák 1 picsák+++ 1 kövér+picsák+basznak 1 jó+picsák+szópók

mindenki figyelmet felhivnam a halat+basztam kombora, mert remesen vicces. miert keres barki a halat basztam kifejezesre?! hiaba , az internet a szemetet hozza elo az emberekbol.. egyebkent egyelore jol telik a szabadnap, megettem eletem elso fahejas mazsolas kremsajtos bagel-jet, es hihhetetlenul jo volt. dunkin donuts-ot magyarorszagra!! nem is tudom mi esz velem nelkule. par napja atmenetileg bezart egy par a kornyeken, mert a vizben talaltak valamilyen bacit. hat egy teljes napig rosszul voltam. viszont mindennek ellenere meg mindig nem ettem egyetlen fankot sem, de mielott hazamegyek azert majd egyet csak benyomok.

hat egyelore sok izgalmas nincsnen, jah azt a tenyt leszamitva, hogy mellettem 3 angol igen hangosan vitatkozik a newyorki szallason, eleg zavaro, dehat mar csak 9 nap van, tehat beleszarok. nah az ilyen kifejezesekkel ovatosabbnak kellene lennem, mert mar latom a holnapi statisztikakban az 3+angol+tini+beleszar kifejezeseket..

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr71616009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsüzzs. a fehér. 2008.08.17. 09:56:11

hát ha már a dunkin donutsnál járunk, a cinnamon rollst feltétlenül próbáld ki, anélkül nem jöhetsz haza!:D
süti beállítások módosítása