HTML

Pista klásszik

Útinapló, avagy egy fehér segg a többi között

Friss topikok

  • balatoni lány: István valami hírt közölj mert elveszted lelkes rajongótáborod, ami ugy tűnik kb 2 embert számlál... (2011.03.18. 20:43) Pista klásszik - Reloaded
  • Hajni vagy Hajnal vagy mi...: Hétfő este csuka?;-)))))) (2008.09.06. 16:58) new york nagy, a tobbit meg ugyis tudod
  • ági: Szia! csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy ... (2008.09.02. 13:12) chicago, zanzakban
  • A hugod: Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul. New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a... (2008.08.28. 18:25) chicago.. nincs helyett, itt vagyok
  • Ma-Zoo: Élvezd kia amradék időt, és gyűjtsd az infókat, mert sokat kell emsélned itthon!!! Egyébként mik... (2008.08.27. 20:31) chicago.. helyett wheaton

Linkblog

2008.08.23. 06:31 Pista.p.i.

ki hitte volna


ki hitte volna, hogy eljon aza utolso este. vege az utolso teljes napnak. holnap van egy reggeli, es egy buszra felteves. csokolom. utoljara irok innen igy, ejszaka, hogy sietnem kell vissza mert holnap kelni kell. leirhatatlanul fura. ma este volt az awards este, ami mindig a turnus utolso esteje. rendszerint utalom, mert hosszu es unalmas meg soha nem kapok semmit, de ez most mas volt. mindneki tudta hogy nem jon vissza egy evig. mindneki sirdogalt, meg nagyon olelkezett. en is egesz meghatodtam, es mar most tudom, hogy mindennek ellenere nagyon fog hianyozni a tabor.


ilyeszto hogy tenyleg vege van. most is szipogok, de valszeg csak azert mert nincs rajtam zokni. hat holnaputan indul az uj kaland, tehat semmi okom panaszra. holnap biztos lesz egy kicsit tobb idom, uyhogy majd akkor irok kicsit bovebben, meg fotokat is csinaltam, amiket majd szinten felteszek. legalabbis a jobbakat.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr56628767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajni Hajni 2008.08.23. 09:38:21

Ne szipogj Ed!!:-))
Tök jó lesz egy kis pihi, és hidd el, tök jó lesz hazajönni is! Tegnap este azon tanakodtunk, vajon tudsz-e még magyarul, vagy egy nagy dagadt amerikai (fülbevalós...) Steve-et üdvözölhetünk majd köreinkben... alul maradtam a vitában.. senki nem hiszi el, hogy egy fordító programmal írod a blogot:-)))

Azt akartam még írni, csak sose jutok ide, hogy a napokban kaptam jelentést róla, hogy a szülinapodkor küldött sms bizony nem ért el hozzád.. úgyhogy.. izé.. boldog szülinapot... meg névnapot.. na most már elég legyen, karácsonyig nincs ünnep!:-)

Meg még azon gondolkodtam, minek örülnél jobban, ha módosítanám a repjegyed egy héttel későbbre, vagy ha rendelnék neked vega kaját a gépre...? De erről is lebeszéltek...

Hajni Hajni 2008.08.23. 14:10:57

Kedves Edgár! (oximoron? - hmm, mégse kezdhetem úgy, hogy cinikus Edgár...:-)

Na írok még egyet, mert igazából mostanra sikerült végigolvasnom az elmaradásom...

Voltunk Szigeten biza! Bár Bálint már elmesélte a lényeget, de én szerencsére 4 napra is kiszabadultam, úgyhogy jó volt! Voltam még Kispálon, Kiscsillagon, Belmondon, Leningradon, meg még mittudomén, nem is vagyok hajlandó elsorolni:P

Minthogy a zebrás kérdésre senki nem válaszolt, úgy érzem, becsületből muszáj valamit kihoznom ebből az elvetemült kérdésből..

Nos kicsit ravasznak kell lenni, de korántsem lehetetlen...
A zebrák fő eledele ugye köztudottan a csíkos kispolszki.. láttál már csíkos kispolszkit? NEM. Miért nem?? Mert a köcsög zebrák felzabálják, amint a gyanútlan (ámde biztosan gonosz) csíkos kispolszki áthajtana rajta...
Nos egyértelmű, hogy ha egy kispolszki alakú lufit egy zebra közelében eregetsz (bármilyen színű is legyen a lámpa), nemhogy négyet, de 26-ot is befal egy szippantásra. Aztán a zsinórt kibüfögi.. meg a zoxigént..
A zebrák buták.

süti beállítások módosítása