HTML

Pista klásszik

Útinapló, avagy egy fehér segg a többi között

Friss topikok

  • balatoni lány: István valami hírt közölj mert elveszted lelkes rajongótáborod, ami ugy tűnik kb 2 embert számlál... (2011.03.18. 20:43) Pista klásszik - Reloaded
  • Hajni vagy Hajnal vagy mi...: Hétfő este csuka?;-)))))) (2008.09.06. 16:58) new york nagy, a tobbit meg ugyis tudod
  • ági: Szia! csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy ... (2008.09.02. 13:12) chicago, zanzakban
  • A hugod: Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul. New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a... (2008.08.28. 18:25) chicago.. nincs helyett, itt vagyok
  • Ma-Zoo: Élvezd kia amradék időt, és gyűjtsd az infókat, mert sokat kell emsélned itthon!!! Egyébként mik... (2008.08.27. 20:31) chicago.. helyett wheaton

Linkblog

2008.08.20. 04:55 Pista.p.i.

haloween

ebben a session-ben az unnepek a naok temai, es ma bizony haloween van. ugyhogy volt ma trick or treat, kaptak a gyarekek sok cukrot. orultek nagyon. persze nem kapjak meg az egeszet, sot most este semmit sem kaptak, majd a kov 3 nappban szepen lassan. csak modjaval.

 

nah egy hetem a tabor utan mar fixnek tunik, ami jo. a tobbit meg meg nem tudom, de biztosan fasza lesz.

 

mar minden gondolatomban visszaszamolok. nem is nagyon gondolkodok semmin. neha eszembe jut a psp-m es nagyon morcos leszek. aztan az hogy laptopot is kellene lassan venni, de a mibol kerdesre egyelore bizonytalan a valasz. meg psps-t is kellene venni.. fakk.

 

jah, megiscsak van valami kis ukjdonsag, tegnap megtanultam vegre "gimp"-et csinalni, ami gyakorlatilag muanyag zsinorbol fonas, de nagyon szorakoztato, es lekot. szoval azt hiszem par napig el leszek vele, es tobb nem is kell most.

 

ohh. amit mar tegnap is le akartam irni: vasarnap volt csodajo staff appriciation vacsora. szenne untam magam, de legalabb lehetett rajzolni a teritore, nagyon jot csinaltam. mindneki fotozkodott, hat mondanom sem kell hogy mennyire elveztem. vegig oltott mindenki mindenkit, de a kozos foton mintha legjobb baratok lennenek. nah most jar a pofam, mert en nem vittem fenykepezot, de azert majd en is lerovom a tiszteletemet a fotozkodas hattalmas intezmenye elott, es fotozkodom majd fuvel faval. DE akkor en nem csinaltam, tehat az erkolcsi gyozelem az enyem.

 

kaptunk staff fotot is, amit akkor csinaltak, amikor en nem voltam ott, mert john butleren voltam.. sebaj. igazabol egyelore semmilyen bizonyiteka nincsen annak hogy en itt voltam, ket fotot leszamitva, amikoris nonek vagyok oltozve. tehat ha valaki csak ezeket nezi, akkor nyugodtan hiheti, hogy volt itt valami huligan a magyar turdzik hatarrol, aki nem sok vizet zavart, de amikor nonek kellett oltozni, akkor elso votl a sorban.. vegulis sokat nem tevedne.

 

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr58624030

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az emberek hülyék – Halloweeni különkiadás-szégyenfal 2009.11.04. 15:52:20

Egy gyors körkép a blogokon, avagy ki hogy írja el a „Halloween” szót – mellette linkek és statisztikák. A "sima" hibák   Heloween: 3 comment:com (2x), Mit történik Virággal erasmus útja alatt Linzben? Haloween: 62 T...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása