HTML

Pista klásszik

Útinapló, avagy egy fehér segg a többi között

Friss topikok

  • balatoni lány: István valami hírt közölj mert elveszted lelkes rajongótáborod, ami ugy tűnik kb 2 embert számlál... (2011.03.18. 20:43) Pista klásszik - Reloaded
  • Hajni vagy Hajnal vagy mi...: Hétfő este csuka?;-)))))) (2008.09.06. 16:58) new york nagy, a tobbit meg ugyis tudod
  • ági: Szia! csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy ... (2008.09.02. 13:12) chicago, zanzakban
  • A hugod: Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul. New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a... (2008.08.28. 18:25) chicago.. nincs helyett, itt vagyok
  • Ma-Zoo: Élvezd kia amradék időt, és gyűjtsd az infókat, mert sokat kell emsélned itthon!!! Egyébként mik... (2008.08.27. 20:31) chicago.. helyett wheaton

Linkblog

2008.08.16. 01:48 Pista.p.i.

milyen volt?

 

bizony megvolt john butler. kezdem az elejet..

 

megerkezek, egy oraval koncert elott, egyedul vagyok, unatkozom, keressunk egy dunkint, itt minden sarkon van. gondoltam en. sztem megtalaltam amerikaban az egyetlen helyet ahol 2km-en belul nincsnen dunkin, szoval 25 perc seta utan vegre megkaptam a csodalatos kokuszos jeges kavemat, meg a kis kremsajtos begal-omat. vissza stea? nem. inkabb a 2 dolaros buszjegy. nah visszaerek 5 perccel 7 elott. akkor sorozni mar nem lesz idom. najo, menjunk be, biztos bennt is lehet sort kapni. lehetett is, 10 dollarert, ami kb 1450ft. huhhuu.

 

sebaj, konci kezdodik. elso fellepo. lavezoba valo aranyos leanyzo unalmas elettelen zenevel. annyira nem tudtam mit kezdeni magammal, hogy a szokasos modon felhivtam balintot. eddig nemsok jo benyomas. talan annyi hogy hosszu hosszu elszigeteltseg utan vegre voltak lanyok a kornyeken es a helyes lanyok is elobujtak. nahde ettol azert meg nem lesz jo a koncert..

 

vege az elso blokknak, kis szunet, menjunk sorert. amig varok john felmegy a szinpadra. mar az elso dal is oriasi hangulatot csinalt, en meg a sorba allok sorert. (ez az utso mondat ekezetek nelkul vicces) nohde semmi baj, kezembe kapom a korit, adom a kartyat, es rohanok be.

 

( itt egy kis intermezzo, ugyanis eddig nem irtam le, hogy hogyan is nez ki a hely. egy nagy sator, ulohelyekkel, kb 3-4000 embernek. minden szektor elejen nenik, akik ha nem oda szol a jegyed, akkor nem engednek tovabb. nekem sajnos a szektor szelere szolt, a szinpadtol tavolabbi resztre, tehat nem mehettem volna tovabb a szinpad fele normalisan, am a neni valamiert megkedvelt amikor meg senki nem volt ott, es ott ugyetlenkedtem a sorok kozott keresgelve a megfelelo helyet, es mindig tovabbengedett)

 

nah rohanok amennyire elore csak tudok, mindenki all a asorok kozott, tehat az ulesek inkabb akadaly kent szolgalnak mint hasznos kiegeszitokent. szaladok szaladok, azt hiszem hogy elore rohanhatok az elso sorig, amikor egy kopcos legeny elem ugrik es a jegyemet koveteli. eloturom, ,mutatom magabiztosan, mint bkv ellenornek a regen lejart jegyet, hatha elhiszi pofara, de nem. rovid vizsgalat utan a rutinos szem megtalalja, hogy bizony itt nekem semmi keresni valom sincsen, es visszatessekel. elkezdek konyorogni, utlevelet mutogato, meg magyarazok hogy legyszi legyszi, de csak nem enyhul. latom hogy a masik oldalon egy neni van, nah hatha o tovabbenged. de nem. kobol van a szive. es hivja a morcos bacsit, aki hatarozottan tessekel hatrebb. elindulok, majd kiszurok egy sort, ahol van par srac, meg egy szabad hely. odaugrok, es tombolok mint mindneki mas. srac ramnez, en mosolygok, es elmondom hogy sorry, de maradnek, mire elmondta, hogy addig maradok ameddig jolesik. kis ido mulva egy kis zoldi is elokerul: jo helyre alltam. kiderul hogy a legenyek18 evesek, es megkernek hogy vegyek nekik sort. srac ad nekem 20 dollart, viccbol megkerdezem hogy a masik 10bol meg magamnak begyek, mire bolitn hogy perze. tehat ez megoldott egy ket dolgot.

 

a koncert oriasi volt. john hattalmas. hallotam az ocean-t eloben. szenyacios. de minden szama oriasi. talan az egyik legjobb konci amin valaha voltam. leirhatatlanul jo volt. utana G.Love and special souce volt, amit balint nagyon szeretne, es ha teheti, akkor keressen ra youtube-on. a srac ugyes, meg kicsit blolond is. egyszer amikrofont hasznalta blues gyurunek. nem hittem el. de ott mar kicsit faradt voltam.

 

hazafele beszelgettem mindnekivel a buszon, meg a metron, jo volt, de persze a tabor kozbeszolt:

 

egyik faszkalap, akinek ma volt a  szabadnapja, kitalalta, hogy mar tegnap est le akar lepni, es hogy en meg erjek haza hamar, mert kellene neki a kocsi. mondtam hogy nem. mondta hogy ad 40 dollart. kirohogtem. aztan mikor megyek hazafele, es ebben jot beszelgetek, elkeyd hivogatni hogy hol vagyok. mondom metron, de nem tudom mikor erek haza, hatha megyek meg valahova. jo volt a napom, nem akarok sietni vissza. erre kuldd egy uzenetet, hogy de hogy en sehol sem aljak meg, mert 2 oraja turelmesen var, es hoyg krisz megigerte neki hogy megkaphatja az autot a szabadnapjan bla bla bla. aztan mondtam hogy majd en eldontom hogy mennyire sietetk, ne zaklasson a szabadnapomon, az ove holnap lesz, azt csinal vele amit akar, de engemmost hagyjon. mire ir , hogy basszam meg, egy geci vagyok, es eddig birt, de mostmar erti azokat akik nem, bla bla bla. meltatta egy kicsit, hogy milyen counsellor vagyok. kicsit kirohogtem, elmentem kocsikazni inkabb, a telefonomat meg kikapcsoltam. ( igen ittam egy kicsit es utana vezettem, de volt kozben 3 ora, meg itt lehet egy kicsit) utana megtudtam , hogy annyira mergesek voltak ezek ketten ram, merthogy ketten voltak, hogy azt fontolgattak, hogy megvernek a parkoloban. pff , jah. nah mind1..

 

tehat minden nagyon jo volt, kiveve ezt a kis incidenst, de beleszarok , es jot nevetek rajta, mert a koncert meg az este tenyleg nagyon nagyon szuper volt. (itt jegyzem meg kedves weben keresgelo, hogy a beleszarok itt semmilyen fetis jellegu vonatkozassal nem bir, tehat kar is pocsnyi oldalamra fecserelni az egyebkent oly ertekesen eltoltott idejet)

 

zarasnak annyit, hogy ha legkozelebb a kornyekunkre tevednek johnek, akkor kar gondolkodni hogy mi legyen. kerdesre meg nem maradt idom, mert vege a szabad oramnak, es nagyon kell pisilnem is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr67618167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása