HTML

Pista klásszik

Útinapló, avagy egy fehér segg a többi között

Friss topikok

  • balatoni lány: István valami hírt közölj mert elveszted lelkes rajongótáborod, ami ugy tűnik kb 2 embert számlál... (2011.03.18. 20:43) Pista klásszik - Reloaded
  • Hajni vagy Hajnal vagy mi...: Hétfő este csuka?;-)))))) (2008.09.06. 16:58) new york nagy, a tobbit meg ugyis tudod
  • ági: Szia! csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy ... (2008.09.02. 13:12) chicago, zanzakban
  • A hugod: Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul. New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a... (2008.08.28. 18:25) chicago.. nincs helyett, itt vagyok
  • Ma-Zoo: Élvezd kia amradék időt, és gyűjtsd az infókat, mert sokat kell emsélned itthon!!! Egyébként mik... (2008.08.27. 20:31) chicago.. helyett wheaton

Linkblog

2008.09.04. 07:08 Pista.p.i.

new york new york

sablonos cim mi?

nah ha vegre megjottem. most tenyleg mondjam? persze hogy kalandos volt az ideutam. kezjuk ott, hogy rosszul emlekztem a repulo idulasara, 5.30 helyett 6ra. ez nyilvan 4.10kora kosiban jut eszembe, 2 perccel indulas utan. kocsival nem erunk oda, megyek inkabb vonattal, meg jo hogy van jegyem. meglepo, idoben odaerek,be is csekkolnek. a a nay borndb nem ert bele az uj palcikam, mert tul hosszu, ugyhogy uy gondoltam, hogy majd en felviszem agepre. a borondot nyilvan feladom, iray a biztonsagi ellenorzes. kozlik velem, hogy teljesen random modon (aha) pont engem valasztott a gep specialian alapos atvizgalasra. miutan mindenemet atneztek ketzer, kozlik, hogy abot nem johet. megll a szivem. miazhogy nem. annyi ver es verejtek utan, amit kiizadtam hog megkapjam, nem johet? vagy kozli a masik opciot, miszerint 25 dollarert feladhatm mint masodi csomagot, devarnm kell egy gepet, mert a enymre mar vege a csomag feltoltesnek. acsi acsi mondok. elovettem a legbajosabb mosolyom, a legjobb humorom, es megprbaltam ait addig mndenki lehtetlennek gondolt: kiskaput talali amerikaban egy repteren. itt jegyzem meg, hogy egy viragos kalap volt rajtam, amit ajcsiba kaptam meg a taborban, es nem tutam hova tenni, ezert hat inkabb felvettem. tehat allok a kalapoban, az ordogbottal a kezemben, konyorgok, es kozben folyamatosan nevetek a hulye helyzeten. a vegen 7 vagy 8 fonyi szemelyzet tanakodott hogy mi legyen ezzel a szerencsetlen hulyegyerekkel. vegu nem hittem a fulemnek. feladhatom, es nem kell fizetnem. itt megdermedtem a nevetesben, es majdnem csokot nyomtam a homlokukra. aztan kozlik,hogy nincs eleg nagy dobozuk, ugyhogy magaban fog utazni. megint megdermedek, ahogy arra gondolok, hogy hogy fog ez a bot kinezni a csomagkezelo rendszer utan. de aztan inkabb hangosabban nevetek ahogyan a leanyzo raragasztja a szukseges matricakat, meg a fragile billogot. csinalok egy gyors kepet, hogy ilyen pedig nincsen, es bucsut intek a botomnak abban bizva hogy a gonosz csomagkezelo robotnak csak megesik a szive ezen a gyamoltalan joszagon. ezutan megint szuper ellenorzes, mert ugye elhagytam a biztonsagos zonat, es nyilvan bevasaroltam a repteri dilernel a sarkon. ez is megvan, ennt vagyok. itt realizalom, hogy a feltolto kartya amit korabban vettem, igazabol szart sem er a blokk nelkul, amit meg vili hogy a kocsiban hagytam. nah akkor utolso 50 centemen visszahivast kerek hogy ki ne dobjak, ami nyilvan nem jon. majd new yorkbol.

megtalalom a gepen a helyem, utolso sor, ablak melle. megorulok, aztan kinezek, es a hajomuvet latom, nagyjabol 40 cm-re a fulemtol. ha nem lett volna maga a gep kozottunk, akkor nyujdozkodas nelkul meg tudtam volna fogni. mar ott tudtam hogy kurva hangos lesz. az is lett. es annyira lefaraszott, hogy 20perc mulva aludtam, ugyhogy nem zavart tulsagosan. egyszer felebredtem hogy kinezzek, es meglassam a niagarat, utana a napnyugtara is egyszer, de ilyet meg nem latta. az eg egyik fele mar fekete, meg van hold meg minen, a masik fele meg meg kek. hippergyonyoru. mar ezert megerte vegigszopni a chekinn-t. aztan kicsit kesobb lattom a tavolban egy vihart, amiben villamlott. sokszor egymas utan. parades volt. plusz mar ejszaka volt, tehat csak a varosok fenyei latszottak, meg a villamok a felhok kozott. ott csondben maradtam.

aztan megerkeztem, leszalltunk, a bot is meglett, jelentem semmi baja. aztan megerdeklodtem hogy busszal meg metroval masfel ora az ut. taxival meg 15 perc. ugyse ultem meg saga taxiban, es 20 dollarert egy kellemes beszelgetes nemi eltevedessel spekelve egy nemreg bevandorolt marokkoi taxisoforrel, aki egyaltalan nem sajnalta a mint megtudtam 5 literes V8-astol a draga 87-es benzint, azt hiszem a bolondnak is megeri.

most meg itt vagyok a lakasba, ide is van kulcsom, es itt is nagy szenvedes a blogolas. chicagoban a net volt modemes ( nem vicc) itt meg a bilentyuzet nem mukodik mindig egyutt, es van hogy egy egy betut csak 3 megnyomas utan hajlando tudomasul venni.

nahde ilyen ez a popszakma, ha szenvedosen is, de tovabbguritom a blogom  kaki-galacsinjat.

holnap newyork day 1/2!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr55647577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása