HTML

Pista klásszik

Útinapló, avagy egy fehér segg a többi között

Friss topikok

  • balatoni lány: István valami hírt közölj mert elveszted lelkes rajongótáborod, ami ugy tűnik kb 2 embert számlál... (2011.03.18. 20:43) Pista klásszik - Reloaded
  • Hajni vagy Hajnal vagy mi...: Hétfő este csuka?;-)))))) (2008.09.06. 16:58) new york nagy, a tobbit meg ugyis tudod
  • ági: Szia! csak afelől érdeklődöm, hogy beiratkoztál-e már? mert 5.ig lehet, és csak nem akarom, hogy ... (2008.09.02. 13:12) chicago, zanzakban
  • A hugod: Örülök bátyó, hogy minden ennyire jól alakul. New Yorkot anyu is említette h vmit tud szervezni a... (2008.08.28. 18:25) chicago.. nincs helyett, itt vagyok
  • Ma-Zoo: Élvezd kia amradék időt, és gyűjtsd az infókat, mert sokat kell emsélned itthon!!! Egyébként mik... (2008.08.27. 20:31) chicago.. helyett wheaton

Linkblog

2008.08.19. 05:17 Pista.p.i.

wazger

nah faszanmegirtam a postot meken, mar mar azt hittem baratsagot kotottunk, es meg tordelni is enged, de becsapott, visszaelt a bizalmammal, es se elmenteni nem mentette el, se publikalni nempublikalta. szoval most itt allok/ulok bejegyzes meg ido nelkul a jo gepen. hat ilyen az elet. holnap majd megprobalom megvesztegetni.

 

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr70622399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A hugod 2008.08.19. 10:42:05

Kedves Bátty!

Nálam a laptopod, viszont jól érzékelem hogy a CD olvasó és író nem működik?

Légy jó, már nemsoká itthon vagy...:)

Hajni Hajni 2008.08.19. 18:05:20

Hali!

Nincs erőm mégigolvasni, kicsit megint lemaradtam, bocsi...

Viszont itt egy hír, ami "rendkívül fontos"... gondolom emlékszel rá:
velvet.hu/sztori/dezi080818/
Ám egy bizonyos, soha, soha többé nem röhögök senkin...

Amúgy meg kitartás, már mindjárt welcome to budapest lesz...

Bálint 2008.08.19. 22:03:28

sega trákker!
naszóval előszöris remélem h mindentnemtudó de bippegő gombbal ellátott telefonoddal rögzítettél vmit johnból. biztos faszályos volt. a zene meg amit írtál télleg jó. kicsit olyan mint a clash:)
sziget az jó volt, voltam csüt, viszont6 miután az vot az első munkanapom nem volt pofám 4kor lelépni(1re mentem), szóval a jamiroquai első harmadára értem ki. nem volt rossz monjuk csak nagyon vegytiszta volt a hangzás, szóval az nekem picit elvett az élményből. meg pöppet fásult volt nekem. aztán voltunk vas. az jó volt. babyshambles a vegytisztaság iskolapédáját hozta gyakran hamis énekkel és a berugott pete dohertyvel(ő az énekes). aztán 1 tankcsapda nótát még elcsíptünk meg a killers, ami nekem most is teccett.
no a gyakorlat. igazából kasabaró hely(ez a szó egy dexter részből van), olyan kis családias hangulatúnak tűnik. első nap amikor dolgoztam szülinapi ünneplés volt, mindenki hozott pici torta pici süti dolgot, szóval lett kurvasok süti meg torta. meg üdcsi. meg pezsgő is előkerült azért. aztán egyébként egy kiállítás megnyitó volt aznap, aminek a megnyitóján a főnök, aki egy amolyan igazi vén csibész típús(és még kicsit ízesen is beszél) sok sok mókás dolgot mondott, majd a közönséggel elénekeltette a bóbita bóbita táncol c nótát. az tréfás volt. aztán ugye mindenki háborog ha egy megnyitón nem lehet piázni meg enni, szóval aztán jött a disznóól.én locsoltam a bort. főleg egyébként öreg nénik voltak, akik ugye gyorsan berúgnak. nos ez is megvolt. ilyenkor megered a nyelvül. ez is megvolt. aztán az egyik elkezdett a xavérra félbuzi zsidózni:D. mókás volt. meg én is úgy osztottam a bort h nekem is jusson néha, de nem zsidóztam. na majd 50 év múlva...
aztán meg másnap kiosztották rám a világ legnyúgdíjasabb munkái egyikét. igenigen. teremőr. és nagyon fárasztó semmit tenni. na ennyi van. fánkot egyél. meg basszál halat?:D meg tarcsá ki!

B
süti beállítások módosítása